Despre Azets
Un nume nou dar cu o istorie bogată în spate. Azets este cel mai important furnizor de servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane și consultanță în țările nordice.
În prezent avem un portofoliu de peste 120.000 de clienți pe care îi ajutăm să se dezvolte:
- folosind tehnologie adaptată pentru a transforma datele în statistici, simplificând și gestionând operațiunile de contabilitate, salarizare, resurse umane și financiare.
- combinând experiența cu soluții digitale de top și sfaturi valoroase, le permitem clienților noștri să ia decizii mai bune și mai profitabile.
În Azets, știm totul despre provocările și responsabilitatea derulării unei afaceri. Venim cu un bagaj consistent de experiență, cunoștințe și soluții pentru a le oferi clienților nostri posibilitatea de a lua decizii profitabile și înțelepte.
Credem cu tărie că tehnologia este motorul industriei de outsourcing și că soluțiile inteligente joacă un rol important în procesul nostru de a ne ajuta clienții să prospere. Acesta este motivul pentru care investim considerabil în dezvoltarea noilor tehnologii și a soluțiilor de ultimă generație.
În România, compania este prezentă în Sibiu, unde se află sediul principal, alte sedii fiind in Alba Iulia, Brasov și Timisoara. Totalizând, peste 870 de angajați care lucrează în departamentele de Validare, Contabilitate, Payroll, IT și R&D.
Sediul principal este la Sibiu, trei puncte de lucru funcționează în Alba Iulia, iar alte două în Timișoara și Brașov. La nivel internațional, Azets este prezentă în Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda, Estonia, Lituania și Regatul Unit.
Istoria Azets Insight SRL este o prezență bine definită pe piața serviciilor economice, și se dezvolta cu succes în România de 12 ani. În prezent brandul Azets cuprinde sub sigla sa un număr important de companii din UK și din țările scandinave.
Serviciile Azets
Azets Insight oferă servicii de contabilitate, salarizare și IT și crede în oferirea unei experiențe personale, digital sau în persoană.
- Contabilitate
În România avem o echipă calificată și experimentată de contabili, specialiști care au căpătat o vastă experiență în domeniu în urma colaborării cu o gamă largă de companii. Angajații noștri au competente solide, sunt la curent cu ultimele noutăți din domeniu, atât în ceea ce privește tehnologia cât și legislația fiscală, fiind capabili să acopere toate activitățile financiar-contabile ale clienților Azets.
- Salarizare
Calculăm salarii pentru mii de clienți, iar în procesul nostru de a furniza servicii de calitate, ne asigurăm că regulile sunt respectate și angajații beneficiază de condiții optime de lucru. Serviciile noastre se bazează pe tehnologii moderne. Toate cererile de servicii sunt tratate electronic prin intermediul serviciului nostru de ticketing, astfel că nu lucrăm cu suport de hârtie. Soluția noastră de arhivare electronică îndeplinește cerintele legale de arhivare, facilitează gestionarea materialelor și este o opțiune ecologică pentru dosare și documente!
- Cercetare si Dezvoltare:
Proiectele la care lucrează colegii noștri sunt aplicaţii web din zona de business, contabilitate şi salarizare. Direcţia de dezvoltare este către AI (inteligenţă artificială) şi RPA (automatizarea proceselor prin robotizare). Departamentul pune accent pe utilizarea ultimelor tehnologii în dezvoltarea unor soluții digitale pentru clienți.
Valorile Azets
Collaborative
Mai puternici împreună. Împărtășim cunoștințe, ne ajutăm și ne încurajăm reciproc să obținem rezultate tot mai bune.
Authentic
Analizăm în permanență ce este potrivit pentru angajații noștri, clienții noștri și afacerile noastre și întotdeauna acționăm cu integritate.
Respectful
Suntem deschiși și prețuim contribuția fiecăruia, faptul că suntem diferiți și încurajăm un climat de încredere și incluziune.
Dynamic
Ne adaptăm rapid la schimbări, găsind modalități inteligente de a oferi cele mai bune rezultate și de a rămâne cu un pas înainte.
Viziunea noastră
A oferi servicii inteligente, eficiente și adaptate fiecărui client în parte.
Misiunea noastră
Misiunea noastră este să ajutăm organizațiile de toate tipurile și dimensiunile să își atingă scopul, prin furnizarea serviciilor de audit, contabilitate, salarizare, resurse umane, fiscalitate și suport atât în formă digitală, cât și on site, economisindu-le astfel timpul prețios pentru a se putea concentra pe ceea ce este important pentru afacerea lor.
Pe 7 septembrie, companiile membre ale grupului Cogital s-au reunit sub umbrela brandului Azets, iar valorile vor simplifica comunicarea noastră și vor fi temelia unei noi culturi comune numite Azets.
Cum ne ajutăm clienții să prospere?
Cu un portofoliu de peste 20.000 de clienți, Azets este cel mai important furnizor de tehnologie și servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane și consultanță în țările nordice.
- Folosim tehnologie adaptată pentru a transforma datele în statistici, simplificăm și gestionăm operațiunile de contabilitate, salarizare, resurse umane și financiare.
- Combinăm experiența cu soluții digitale de top.
- Cu instrumente inteligente și sfaturi valoroase, le permitem clienților noștri să ia decizii mai bune și mai profitabile.
Raportul de sustenabilitate Azets Romania
Azets Insight Romania a intocmit Raportul de sustenabilitate pe baza cerintelor specifice ale OMFP 1802/2014 și Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 2844/2016 din capitolul 7 „Declaratia nefinanciara”, ce sunt asimilate cadrului national de raportare pentru Declaratia nefinanciara. De asemenea, la prezentarea informatiilor nefinanciare, societatea a avut in vedere Comunicarea Comisiei Europene «Ghid privind raportarea informatiilor nefinanciare (metodologia de raportare a informatiilor nefinanciare) (2017/C 215/01)», publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii nr. C 215/1 din 05.07.2017.
Implicare în comunitate
Proiecte în care ne-am implicat de-a lungul anilor, în diferite orașe și pentru cauze importante:
Sport
- Maratonul Internațional din Sibiu
- Alba Iulia City Race
- Brașov Heroes
- Epilepsy Challenge
- Timotion & Timișoara City Marathon
- BC CSU SIBIU - clubul de baschet din Sibiu
Cultură
- Alba Iulia Music & Film Festival
- Concertul de Crăciun Johann Strauss Ensemble
Azets 4 Kids
- este modul prin care vrem să ne implicăm activ în comunitate.
- Obiectivele principale sunt susținerea copiilor, a mediului și asigurarea unei educații mai bune.
Aspecte sociale și de personal
Atât Codul de Conduită Azets, cât și Regulamentul intern asigură egalitatea de gen a angajaţilor și totodată promovarea diversităţii.
Diversitatea angajaților Azets este o însușire de mare preț. Suntem foarte dedicați în oferirea unor oportunități egale în toate aspectele procesului de angajare și nu vom tolera nicio formă de discriminare sau hărțuire pe baza rasei, culorii, religiei, sexului, originii sau altei clase protejate.
Azets se va asigura că toți angajații și candidații pentru un post în cadrul companiei vor avea aceleași oportunități.
Regulamentul intern este cel care întărește respectarea egalității de gen.
Toți angajații trebuie să fie informați cu privire la regulile și procedurile interne Azets și sunt obligați să respecte.
Condiții de muncă
Azets acordă o atenție sporită mediului și condițiilor de lucru ale angajatiilor. Opinia angajațiilor este importantă și încurajată pentru a fi împărtășită cu ceilalți.Comunicarea internă se desfășoară prin mai multe medii și canale:
- Transmiterea de emailuri cu informări oficiale transmise de managerul general către toți angajații Azets
- Intranet pentru toți angajații: paginile Azets News și Azets România News care au ca scop menținerea la zi cu informații actualizate pe toți angajații Azets România, informația fiind structurată pe domenii de interes: IT news , Azets RO Marketing, etc.
- Analizarea și soluționarea diferitelor aspecte, sugestii, opinii sau plângeri prin discuții cu Managerul local împreună cu reprezentanții angajațiilor & Management.
consultarea angajaților prin chestionare periodice în care răspunsul angajaților este confidențial și anonim și follow-up a rezultatelor:
- Respectarea drepturilor sindicale, sănătatea şi siguranţa la locul de muncă, sunt focusate la fel prin paragrafele Regulamentului intern și totodată prin exprimarea liberă a votului electronic în alegerea Reprezentanților lucrătorilor o dată la 2 ani. În Ghidul Noului angajat pe pagină RO Resurse Umane, angajații noi află despre alegerile reprezentanților, perioada și cine sunt aceștia.
Instruire Sănătate și Securitate în Muncă (SSM)
Încă din prima zi de activitate a colegilor noi se face Instruirea introductivă generală, dar și o prezentare a platformei safetybook.
Regulamentul intern contine informatii si obligatii atat pentru angajator cat si pentru angajat, referitoare la sănătatea şi siguranţa la locul de muncă:
- Supravegherea sănătății lucrătorilor din cadrul Azets Insight este asigurată prin medicul specializat în Medicina Muncii.
- La nivelul societății este constituit Comitetul de Sănătate și Securitate în Muncă (CSSM) .
- CSSM se întrunește cel puțin o dată pe trimestru.
- Comitetul de Securitate și Sănătate în Muncă are trasate atributii specifice prin Regulamentul intern.
Angajatorul are obligaţia să ia toate măsurile necesare pentru protejarea vieţii şi sănătăţii lucrătorilor. El are obligaţia să asigure securitatea şi sănătatea lucrătorilor în toate aspectele legate de muncă. În cazul în care apelează la persoane sau servicii exterioare, aceasta nu îl exonerează de răspundere în acest domeniu.
Angajatorul are obligaţia să asigure toţi lucrătorii pentru risc de accidente de muncă şi boli profesionale în condiţiile legii şi instruirea lucrătorilor săi în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă.
Locurile de muncă trebuie să fie organizate astfel încât să garanteze securitatea şi sănătatea lucrătorilor. Angajatorul trebuie să organizeze controlul permanent al stării materialelor, utilajelor şi substanţelor folosite în procesul muncii în scopul asigurării sănătăţii şi securităţii lucrătorilor. Angajatorul răspunde pentru asigurarea condiţiilor de acordare a primului-ajutor în caz de accidente de muncă, pentru crearea condiţiilor de preîntâmpinare a incendiilor, precum şi pentru evacuarea lucratorilor în caz de pericol iminent.
Drepturile omului, combaterea corupţiei şi a dării de mită
Integritatea profesională și conflictele de interese
Această secțiune face parte din Codul de conduită și acoperă aspecte referitoare la integritatea profesională și conflicte de interese. În primul rând, acesta descrie poziția noastră în fața corupției, fraudei și altor tipuri de infracțiuni financiare și descrie, de asemenea, regulile noastre în ceea ce privește cadourile și formele de entertainment. În al doilea rând, această secțiune va acoperi posibilele conflicte de interese și cum să reacționăm în astfel de situații.
“ Corupția, frauda, spălarea banilor și alte tipuri de infracțiuni financiare
Azets are o poziție fermă în fața mituirii și corupției bazată pe legislația curentă asupra corupției. Nu ar trebui să acceptați sau să oferiți nicio formă de mită, retribuții ilegale sau orice alte forme de plată pentru facilitarea unor servicii și acorduri reciproce pentru orice motiv. De asemenea, trebuie să vă asigurați că agenții, partenerii și furnizorii noștri nu realizează astfel de plăți în numele nostru.
Trebuie să vă supuneți legilor naționale și internaționale cu privire la plăți. Astfel nu trebuie să oferiți sau să promiteți unor clienți sau furnizori (privați sau publici) sau să primiți de la aceștia un avantaj necuvenit pentru a induce, executa sau a se reține de la realizarea unui act în relație cu activitățile lor de muncă.”
“Consecințele încălcării regulilor și regulamentelor
Încălcarea acestor reguli ar putea dăuna imaginii companiei Azets și expunerea grupului la pierderi financiare uriașe. Există de asemenea riscul ca Azets să fie exclusă din licitațiile publice. Încălcarea acestor reguli poate fi considerată infracțiune ce poate avea ca și consecințe arestul sau amenzile. Un angajat găsit vinovat de nerespectarea acestor reguli va avea contractul de muncă evaluat în funcție de natura situației. Un angajat suspectat de încălcarea legilor ar putea fi suspendat sau investigat.”
Implicare în protejarea mediului înconjurător
Campania AZETS: De ce l-am adoptat pe PETrică?
Am ales să ne implicăm în proiectul demarat de Turnul Sfatului, pentru că dorim să atragem atenția asupra efectelor nocive pe care deșeurile le au asupra mediului înconjurător. Cum putem să facem acest lucru într-o societate în care „oamenii mari” sunt preocupați cu alte probleme și griji? Povestim cu copiii despre colectarea selectivă a deșeurilor, și astfel avem încredere că aceste lucruri vor ajunge la adulți prin cei mici. Educarea ecologică a copiilor cu siguranță ne va aduce tuturor un beneficiu pe viitor. Conștientizarea acestei probleme și luarea măsurilor care sa aibă rezultate vizibile și imediate vor ajuta generațiile viitoare să se bucure de o planetă curată.
De aceea, suntem prezenți în acest proiect adoptându-l pe PETrică, un erou al deșeurilor, un personaj simpatic, pe care suntem siguri că cei mici îl vor îndrăgi.
Dacă copiii vor cunoaște de la o vârstă fragedă ce înseamnă consumare, sortare, reciclare și cum aceste procese pot ajuta mediul înconjurător, atunci vor fi mai responsabili și conștienți când vor merge la cumpărături sau când vor arunca gunoiul. Doar prin astfel de acțiuni și proiecte este posibil creșterea unor generații care vor reuși să reducă poluarea și să protejeze mediul înconjurător. Pas cu pas avem grijă de viitorul nostru și al copiilor noștri!