Calculăm salarii pentru mii de clienți, iar în procesul nostru de a furniza servicii de calitate, ne asigurăm că regulile sunt respectate și angajații beneficiază de condiții optime de lucru. Echipele de salarizare din România, Norvegia, Suedia, Danemarca și Finlanda reduc substanțial orele de muncă administrativă ale clienților Azets.
Ne adaptăm procedurile de lucru în funcție de tipul companiei pentru a putea gestiona salariile, indiferent de mărimea organizației.
Oferim o gamă largă de servicii de salarizare în țările nordice:
administrarea salariilor
delegații și rapoarte de cheltuieli
diferite tipuri de concedii
calculul orelor suplimentare
rapoarte semestriale și anuale
proceduri de final de an
Resurse Umane
contracte de muncă, beneficii și pensii
Procesul de salarizare – electronic în totalitate
Serviciile noastre se bazează pe tehnologii moderne. Toate cererile de servicii sunt tratate electronic prin intermediul serviciului nostru de ticketing, astfel că nu lucrăm cu suport de hârtie. Soluția noastră de arhivare electronică îndeplinește cerintele legale de arhivare, facilitează gestionarea materialelor și este o opțiune ecologică pentru dosare și documente!
Cauți un loc de muncă în domeniul salarizării? Și noi căutăm colegi noi pentru sediile din Sibiu, Alba Iulia și Brașov
Consultantul Payroll (salarizare) va lucra cu salarizarea tradițională pentru clienții noștri din țările nordice, precum și cu alte operațiuni zilnice.
Așteptăm persoane motivate și energice, care să aibă dorința și deschiderea de a învăța, dar și capacitatea de a respecta termenele și de a lucra într-un mediu internațional.
Posturile disponibile din departamentul de Salarizare se adresează absolvenților de studii universitare (Economie, Matematică, Cibernetică sau similar), care au experiență în Microsoft Office, cunoștințe bune de operare pe calculator și abilități de comunicare în limba engleză.