Contabilitate Azets
 
 
 

Contabilitate

În România avem o echipă calificată și experimentată de contabili, specialiști care au căpătat o vastă experiență în domeniu în urma colaborării cu o gamă largă de companii. 

În Sibiu, Alba Iulia și Brașov avem echipe de consultanți care îi ajută pe clienții Azets cu o serie de sarcini specifice departamentului de contabilitate.

  • Oferim servicii de contabilitate de înaltă calitate
  • Asistăm la contabilitatea zilnică, inclusiv în domenii importante
  • Oferim servicii adaptate cerințelor și evoluțiilor constante ale pieței
  • Îmbinăm experiența noastră cu datele clienților pentru a le oferi cele mai bune servicii
  • Le oferim clienților noștri timp pentru a se putea concentra asupra afacerii de bază
  • Oferim servicii outsourcing cât mai eficiente și sigure

Contabili cu experiență în România

Angajații Azets România lucrează cot la cot cu colegii din țările nordice pentru a oferi servicii de contabilitate în Norvegia, Suedia, Danemarca și UK. Angajații noștri au competente solide, sunt la curent cu ultimele noutăți din domeniu, atât în ceea ce privește tehnologia cât și legislația fiscală, fiind capabili să acopere toate activitățile financiar-contabile ale clienților Azets.

Avem experiență, oferim sfaturi strategice, livrăm serviciile la timp de fiecare dată! Cu procesele de afaceri și managementul financiar în mâinile experților noștri, clienții Azets se vor putea concentra mai mult pe dezvoltarea afacerii lor de bază.

abacus.png

Contabilitate Azets

Ești proaspăt absolvent sau contabil de meserie și vrei să lucrezi la Azets? Iată ce aptitudini și cerințe sunt necesare:

  • Abilitatea de a urma valorile de bază în Azets
  • Competențe analitice dezvoltate
  • Absolvent de studii universitare (Contabilitate, Studii Economice)
  • Abilități operare PC
  • Abilități bune de limba engleză, oral și scris

Aplică aici

La Azets oferim șanse reale de dezvoltare. Vei putea progresa într-un mediu dinamic și modern, alături de colegi care îmbină entuziasmul cu tehnicile de lucru avansate.

Suntem prezenți pe piața din România din anul 2008. În aproape 10 ani de activitate, ne-am extins în patru orașe: Sibiu, Alba Iulia, Timișoara și Brașov. 

De-a lungul anilor ne-am străduit să creăm un mediu de lucru plăcut pentru a le oferi angajaților șansa de a se dezvolta atât pe plan profesional, cât și pe plan personal.

Te identifici cu valorile noastre fundamentale? Îți dorești să lucrezi într-o companie aflată în continuă dezvoltare, alături de o echipă tânără, responsabilă și ambițioasă?

În cazul acesta, te invităm să aplici pentru pentru unul dintre posturile disponibile de consultant contabilitate (junior-mid level).