Despre Azets
 
 
 

Despre Azets

Un nume nou, dar cu o istorie bogată, compania este prezentă în România de 12 ani. 

10 ani în România - Ediția aniversară 

Azets Insight este lider în furnizarea de tehnologie și servicii outsourcing în Accounting și Payroll,  cu aproape 8.200 de angajați competenți și dedicați. Ca parte a strategiei de a oferi un cost eficient și servicii de procesare specializate, un Shared Service Center a fost înființat si în România. Inovația este modul de a rămâne partenerul preferat în domeniul nostru!

abacus.png

Contabilitate

Azets oferă servicii de contabilitate de înaltă calitate. În România avem o echipă calificată și experimentată de contabili, specialiști care au căpătat o vastă experiență în domeniu în urma colaborării cu o gamă largă de companii. 

file-hand-1.png

Salarizare

Oferim o gamă completă de servicii de salarizare pentru clienți atât de talie mică, cât și de talie mare. Consultanții noștri pot gestiona orice tip de proces în aria de salarizare, astfel încât Azets să rămână principalul furnizor de servicii de salarizare în regiunea nordică a Europei.

account-files.png

Validare

În Azets România funcționează și departamentul de Validare. Angajații lucrează cu validarea de informații transmise de la centrele de scanare din țările nordice, precum și cu alte operațiuni de zi cu zi legate de aceste activități. 

Afla mai multe despre Azets

Misiune, viziune, valori

Misiune

Misiunea noastră este să ajutăm organizațiile de toate tipurile și dimensiunile să își atingă scopul, prin furnizarea serviciilor de audit, contabilitate, salarizare, resurse umane, fiscalitate și suport atât în formă digitală, cât și on site, economisindu-le astfel timpul prețios pentru a se putea concentra pe ceea ce este important pentru afacerea lor.

 

Viziune

A oferi servicii inteligente, eficiente și adaptate fiecărui client în parte.

Valori

Collaborative

Mai puternici împreună. Împărtășim cunoștințe, ne ajutăm și ne încurajăm reciproc să obținem rezultate tot mai bune.

Authentic

Analizăm în permanență ce este potrivit pentru angajații nostri, clienții nostri și afacerile noastre și întotdeauna acționăm cu integritate.

Respectful

Suntem deschiși și prețuim contribuția fiecăruia, faptul că suntem diferiți și încurajăm un climat de încredere și incluziune.

Dynamic

Ne adaptăm rapid la schimbări, găsind modalități inteligente de a oferi cele mai bune rezultate și de a rămâne cu un pas înainte.

Azets în țările nordice și în România

  • 190+ birouri
  • 100,000 clienți
  • 8,200 angajați
  • Cifra de afaceri de 505 milioane GBP

 

Istoria Azets

Cunoscuți anterior ca Visma Services, la finalul anului 2016 am devenit Azets - ca rezultat al vânzării diviziei BPO.

Oferim servicii de outsourcing, contabilitate, payroll, fiscalitate și alte servicii de consultanță financiară către un număr foarte mare de companii din Europa. Obiectivul nostru este oferim servicii de consultanță personalizate pentru fiecare client în parte.

Strategia nostră este să creăm un nou mod de consultanță pentru afaceri, bazat pe inovații excepționale și servicii orientate către client.

Cine suntem?

În Azets, știm totul despre provocările și responsabilitatea derulării unei afaceri. Venim cu un bagaj consistent de experiență, cunoștințe și soluții pentru a le oferi clienților noștri posibilitatea de a lua decizii profitabile și înțelepte.

Credem cu tărie că tehnologia este o forță motrice în industria de outsourcing și că soluțiile inteligente joacă un rol important în procesul nostru de a ne ajuta clienții să prospere. Acesta este motivul pentru care investim considerabil în dezvoltarea noilor tehnologii și a soluțiilor de ultimă generație.

Fiind o companie nordică, ne caracterizează un stil de management nordic. Acest lucru înseamnă că ne tratăm angajații și clienții cu respect, construim relații bazate pe încredere și loialitate și punem munca în echipă în fața performanțelor personale. Angajații noștri sunt devotați și aduc un plus de valoare organizației.

Unde ne găsești ?

În România, compania Azets este prezentă în patru orașe, 870 de angajați lucrând în departamentele de Validare, Contabilitate, Payroll, IT și R&D.

Sediul principal este la Sibiu, trei puncte de lucru funcționează în Alba Iulia, iar alte două în Timișoara și Brașov.

La nivel internațional, Azets este prezentă în Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda și România.

Cu un portofoliu de peste 120.000 de clienți, Azets este cel mai important furnizor de tehnologie și servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane și consultanță în țările nordice.

Cum ne ajutăm clienții să prospere?

  • Folosim tehnologie adaptată pentru a transforma datele în statistici, simplificăm și gestionăm operațiunile de contabilitate, salarizare, resurse umane și financiare.
  • Combinăm experiența cu soluții digitale de top. 
  • Cu instrumente inteligente și sfaturi valoroase, le permitem clienților noștri să ia decizii mai bune și mai profitabile.

Dorești să afli mai multe detalii despre Azets România?  

Sună la 0040-369-454-980 sau trimite-ne un mesaj completând formularul de mai jos. Specialiștii noștri din departamentul de Resurse Umane vor reveni în cel mai scurt timp posibil cu un răspuns.

Da, sunt de acord ca Azets să îmi prelucreze datele personale în scopul contactării și selectării mele pentru un loc de muncă în cadrul companiei și să păstreze datele 12 luni. Sunt conștient de existența dreptului de a-mi retrage consimțământul în orice moment. Confirm exactitatea și corectitudinea datelor furnizate. Bifând această căsuță confirm faptul că am citit și accept Politica de confidentialitate.

Asset 34@2x.png