Lăsați experții noștri să vă ajute cu eficientizarea proceselor de afaceri printr-o soluție complet digitală. Azets are o experiență îndelungată în realizarea acestui lucru pentru o mare varietate de organizații și companii din regiunile nordice și din Marea Britanie. Vă putem ajuta în fiecare etapă a procesului: de la planificarea procedurilor și alegerea tehnologiei la scanarea activelor pe care doriți să le puneți la dispoziție digital.
Economisiți timp și automatizați procese precum achiziții, facturi și comunicare
Toate resursele sunt disponibile în mod digital din orice loc
Experiența noastră asigură un proces adaptat nevoilor dumneavoastră
Servicii de documente pe care Azets le poate furniza:
- Procesarea facturilor
- Mailroom digital
- Scanarea și procesarea documentelor
- Purchase-to-pay
Vizitați paginile noastre web locale pentru a obține o imagine de ansamblu mai bună asupra serviciilor pe care le oferim în Marea Britanie, Suedia, Norvegia și Finlanda.
Iată câteva exemple specifice despre cum am asistat alte organizații:
- Fluxuri de documente automatizate precum achizițiile și facturile
- Dosarele pacienților puse la dispoziție instantaneu
- Mailroom digital și fluxuri de comunicare
- Arhivare digitală
Colaborați cu Azets pentru a vă digitaliza biroul
Transformarea digitală poate îmbunătăți eficiența și poate oferi câștiguri economice, indiferent de unde începeți. Fie că este vorba de captarea datelor de bază sau de automatizarea financiară completă, am implementat cu succes soluții pentru sectoarele: public, privat și non-profit.
Cum a ajutat Azets companiile și organizațiile să devină digitale
Automatizarea digitală accelerează ciclul de lucru și elimină manipularea manuală pentru sarcini care consumă mult timp. Formularele de hârtie și facturile sunt procesate automat cu tehnologia OCR în loc să fie introduse manual.
- Captura noastră de date de înaltă calitate și tehnologia de procesare inteligentă oferă rezultate extrem de precise și reduc foarte mult erorile
- Automatizarea fluxului de lucru poate alerta și semnaliza excepțiile către persoanele corespunzătoare
- Date ușor accesibile, unificate
- Serviciile de scanare fac munca mai ușoară, mai sigură și mai precisă
- Datele pot fi accesate rapid, oricând, cu orice dispozitiv atât online, cât și offline
- Abilitatea de a vă accesa datele digital duce la un control mai bun al proceselor financiare și la o mai mare transparență în comportamentul furnizorului dvs.
- Conformitate și servicii pentru clienți îmbunătățite
Trecerea la Digital
Am dezvoltat o gamă de soluții pentru a ne ajuta clienții în tranziția către un loc de muncă digital. Unele dintre serviciile pe care le oferim includ:
Transformarea digitală a oricărui format fizic, din orice tip de material de arhivă.
Azets are expertiză în scanarea dosarelor pacienților, a formularelor de fonduri de pensii, a formularelor de asigurare, a formularelor de accidentare, a diapozitivelor, a desenelor, a microfilmelor de orice fel, a tipăriturilor și afișelor antice, a cardurilor bibliotecii și multe altele.
Multe organizații încă mai au încredere în arhivele de hârtie, într-un format care nu funcționează bine alături de alte procese de afaceri digitale.
Azets are o experiență îndelungată în a ajuta organizațiile mari și mici cu scanarea documentelor și îmbogățirea arhivei prin indexare și metadate într-un format electronic.